قایقرانی آب‌های آرام آسیا| کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره در ادامه درخشش پاروزنان ایرانی

14:31 - 05 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در ادامه روز دوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا در تایلند، پاروزنان ایرانی ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره دیگر کسب کردند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا با برگزاری فینال مواد دو نفره و چهارنفره در مسافت ۵۰۰ متر ادامه پیدا کرد.

الناز شفیعیان و هدیه کاظمی در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان با زمان ۱:۵۰.۵۹۲ دقیقه دوم شدند و مدال نقره این ماده را به گردن آویختند. در این مسابقه نماینده قزاقستان اول و نمایندگان ازبکستان، تایلند و اندونزی سوم تا پنجم شدند.

علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر آقایان با زمان ۱:۳۲.۷۲۳ دقیقه اول شدند و مدال طلا این ماده را به دست آوردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه، اندونزی، قرقیزستان، تایلند و هند در جایگاه دوم تا هشتم قرار گرفتند.

عادل مجللی و محمدنبی رضایی در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر آقایان با زمان ۱:۴۳.۳۱۰ دقیقه دوم شدند و مدال نقره این ماده را به دست آوردند. در این مسابقه نماینده ازبکستان اول و نمایندگان قزاقستان، تایلند، اندونزی و هند سوم تا ششم شدند.

پیمان قویدل، علی آقامیرزایی، امین بوداغی و پوریا شریفی در فینال کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر آقایان با زمان ۱:۲۳.۱۳۸ دقیقه اول شدند و مدال طلای این ماده را به گردن آویختند. در این مسابقه نمایندگان ازبکستان، اندونزی، قزاقستان، چین تایپه، تایلند، قرقیزستان و هند در جایگاه دوم تا هشتم ایستادند.

این رقابت‌ها فردا با برگزاری مسافت ۲۰۰ متر در پاتایا تایلند ادامه خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *